Kodėl neverta pirkti pigaus klausos aparato?

Pigūs klausos aparatai, įsigyti internetu ar paprastoje parduotuvėje, kai kuriems klientams atrodo labai patrauklūs, tačiau ilgainiui šios „nuolaidos“ gali kainuoti brangiai.

Vienas žodis: aptarnavimas

Faktas yra tas, kad klausos aparatų pardavėjai, kurie parduoda mažesnėmis kainomis, turi mažiau išteklių paslaugoms. Kai klausos aparatai tampa vis modernesni ir sudėtingesni, tinkamas pritaikymas dažnai yra skirtumas tarp naudotojo sėkmės ir nesėkmės.

Apmokytas audiologas ar platintojas paprastai gali pasiūlyti įvairių modelių ir padėti vartotojui išsirinkti geriausią klausos aparatą, atitinkantį to asmens klausos praradimo lygį. Kaip ir regos praradimo atveju, dviejų žmonių klausos sutrikimai nėra visiškai vienodi. Apmokyti audiologai taip pat žinos apie specialius produktus, skirtus spengimui ausyse ar vienpusiam kurtumui, ir kaip priversti gaminius veikti kartu, kad būtų lengviau kalbėti telefonu ar girdėti televizorių.

Nenuvertinkite pritaikymo ir reguliavimo

Pasirinkus jums tinkantį klausos aparatą ir jam atvykus, specialistas gali įsitikinti, kad prietaisas yra pritaikytas tinkamai, ir parodyti naudotojui, kaip jį uždėti, išvalyti ir prižiūrėti. Audiologas ar ar platintojas taip pat padės pritaikyti įvairias klausos aparato programas, kurios geriausiai atitinka vartotojo poreikius, norus ir gyvenimo būdą.

Tokio tipo reguliavimams reikalingi įgūdžiai, nes pastarųjų metų pažanga klausos aparatuose, juos iš esmės padarė nešiojamais, labai mažais kompiuteriais. Perkant prietaisą, kuris nėra pritaikomas ir reguliuojamas pagal individualius poreikius gali reikšti, kad vartotojas nepasinaudos visomis privilegijomis, kurias gali pasiūlyti klausos aparatas. Tai taip pat gali reikšti, kad klausos aparatas bus nepatogus ir nešiojamas rečiau.

Pigių klausos aparatų trūkumai

Internetu perkami pigesni klausos aparatai dažnai yra mažiau įmantrūs: daugelis jų tik stiprina garsą ir visai neišskiria pokalbių ir muzikos, kuriiuos žmonės nori girdėti, ir foninio triukšmo, kurį jie norėtų ignoruoti. Vienas iš pigių klausos aparatų trūkumų yra nesugebėjimas atskirti skirtingų garso tipų.

Net ir internetu įsigyti geresnės kokybės klausos aparatai nėra pritaikyti apmokytų eksperųi. Jie taip pat negali pasiūlyti profesionalios priežiūros ir aptarnavimo, kaip tai gali padaryti atsidavęs audiologas ar platintojas.

Vyresnio amžiaus klausos aparatų vartotojams gali būti ypač svarbu turėti draugišką, pažįstamą veidą, žinantį nešiotojo ligos istoriją, galintį atsakyti į klausimus ir suteikti palaikymą. Kai kurie internetiniai pardavėjai teikia internetinę „pokalbių“ funkciją klausimams spręsti ir atsiųsti klausos aparatą. Bet tai gali apimti daug laiko užtrunkantį susirašinėjimą ir aparatų siuntinėjimą pirmyn ir atgal.

Aptarnavimas ir patiris prieš pigių klausos aparatų trūkumus

Specialūs audiologai ir pardavėjai gali aiškiai atskirti savo verslą nuo pigių klausos aparatų teikėjų, išskirdami savo teikiamas paslaugas. Pabrėždami, kad jie yra prietaisų parinkimo, pritaikymo ir tikslaus derinimo, kuris maksimaliai padidina klausos aparatų savybes, ekspertai, jie gali nubrėžti aiškią ribą tarp savo ir pigesnių klausos aparatų tiekėjų.

Klientai, apsilankę pas tam skirtą audiologą ar platintoją, gauna patyrusio specialisto apmokymus, laiką ir dėmesį. Tie, kurie bando labai sutaupyti, gali gauti nekokybišką, netinkamą prietaisą, kurį dėvi nedažnai ir kurį tenka reguliariai keisti – o tai dar labiau švaisto pinigus.